Nog even in Nederland - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Latoya Beekmans - WaarBenJij.nu Nog even in Nederland - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Latoya Beekmans - WaarBenJij.nu

Nog even in Nederland

Door: Latoya

Blijf op de hoogte en volg Latoya

06 Februari 2014 | Nederland, Vlissingen

Hier nog even een berichtje uit Nederland. Even testen hoe deze website werkt!

Morgen vertrek ik voor 3 maandjes naar Nepal. De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met mijn koffer inpakken, maar dat was ook niet echt een succes! Mijn koffer gaat met gemak dicht (normaal nooooiit) en alsnog weegt die meer dan 20 kg. Inmiddels als veel dingen eruit gehaald, maar nog steeds weegt die te veel.. straks nog even verder puzzelen om hem vervolgens dicht te doen en er niet meer aan te zitten!!

Tot over 3 maandjes xxxxx


  • 06 Februari 2014 - 17:26

    Desiree:

    TEST TEST

  • 06 Februari 2014 - 22:33

    Chaveley Van Heusen:

    Lief,

    De site werkt goed. Wel blijven schrijven he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Latoya

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 9100

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: